måndag 28 september 2009

Long time, no see

Hallo strangers!
Nu ska jag försöka mig på detta igen då, det var ett tag sen!
Sitter för tillfället på jobbet i vanlig ordning
Är lite boss idag så jag klagar inte, dricker kaffe lyssnar på Tank och är trött
Helgen tar ut sin rätt.... eller vänta det gör den inte alls med tanke på att jag haft helt vithelg
och mår faktiskt bra på en måndagsmorgon... det var länge sen
Dålig start på morgonen imorse... regn så det stod härliga till!!!! Fortfarande blöt!
Sen tyckte SL att det var en bra ide att de nya SL access automaterna inte skulle funka
så ladda på nått kort var det inte tal om, och fick istället köpa en sms biljett
Vill nästan ringa och klaga... jag skulle ju betala, men det gick inte så jag får betala senare idag men för att komma dit måste jag ju BETALA en extra gång... lömska as!
Ja nu ska jag fortsätta "jobba" hahaha
Vi höres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar