torsdag 26 februari 2009

Donerstag

Då var det Torsdag
Slut på min arbetsvecka, löning och allmänt bra dag!
Har vart en helt ok vecka, jobba ju bara 3 dagar så jag har inget att klaga på.
Ikväll blir det dega på soffan...ovanligt... kanske ska rita lite, är lite in the zone just nu när det gäller den kreativa sidan, trevligt. Det kommer och går, ibland funkar inget som jag vill
och dom bilder i mitt huvud blir bara fel på papper, typ som att man tänker sig Hulken och ritar Alfons.. Hmm bara fel!!
Imorgon blir det tidig tvätt och sen lite småstäd så man har det rent till helgen!!
I helgen blir det super hårdrocks fest!! Judas Priest, Testament och Megadeth kommer till stan
kan det bli bättre?... Jo det klart det kan, men jag ska inte klaga
Ser fram emot det som fan, ska dricka 400 öl och köpa 34 T-shirts!! YES!!!!
Jag kommer så klart att fota och blögga om det senare så stay tuned!
Nu till soffan och en nyöppnad öl......

Nuns have no fun!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar