torsdag 12 februari 2009

just another day..

Ja då ska vi se..
Tänkte skriva om min dag... testar iaf
Börja som vanligt med en alarm signal kl 5:30.. jätte pigg, ville inte alls ligga kvar i sängen
Traska iväg till T-banan vid 6:00 i vanlig ordning, väntade på "gåtävlingen" vid st Eriksplan
Varje morgon är det en tant som jobbar på samma jobb som åker samma tåg som jag
varje morgon rusar hon ut ur första vagnen för att komma först till hållplatsen och få sin favvo plats på bussen
Det tanten aldrig räknar med är att awesome John har 2 meter långa ben och struttar förbi henne varje dag och vinner denna gåtävling
Jag ska kanske börja raka benen för att minska vindmotståndet ännu mer...
In your face, you old bag!!!
Det hela sluta i vanlig ordning, och jag fick välja leksak.... jag menar sittplats före tanten!

Sen har dagen mest rullat på i vanlig ordning, handla lite Lidl skräp, hemma vid 16:00 tiden.
Diskat lite, lagat mat och tvättat sjögräset jag kallar hår

Nu blir det soffdegar delux, kanske tv? kanske tv-spel? Eller kanske Dexter säsong 3 som just laddat klart... hmm vilket dilemma...

Det var en liten bit av min dagliga rutin..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar