måndag 19 april 2010

The King of Kong


Ibland undrar man över saker som sker
Är det bara tillfälle eller nått slags hån
Har funderat på att se en film en god vän rekommenderat i snart 3 år
The King of Kong, handlar om ett världsrekord i det gamla arkad spelet "Donkey Kong"
Men det har inte blivit av först nu i lördags då jag tog mig i kragen och letade upp filmen
internet, jävligt bra och konstig film som väcker gamla tv-spels minnen
Så inget mer med det tänkte jag
Igår traska jag runt på jobbet och gick förbi en tv i ett väntrum
Vad visas på Tvn? Jo "The King of Kong"... vafan? Hmm konstigt tänkte jag..jävla tajming
Idag när jag veva igång gamla tv-modulen här hemma, vad visas då kl 10.50?
THE KING OF KONG!!!!!!!! är det nå skämt eller?
Här har jag glömt bort en rulle i 3 år nu kan jag se den för tredje gången på tre dagar!!

1 kommentar:

  1. Jag brukar lyckas googla på saker på speciella datum. Som, till exempel, när jag skulle kolla upp Andreas Kisser och lyckades göra det på hans 40-årsdag.

    SvaraRadera