tisdag 30 juni 2009

Hotter than Hell

Jebus vad det är varmt!
Idag har jag återigen spelat vikarie åt min chef på jobbet
Vilket mest bara betyder massa frågor, sjukt mycket ansvar och mer huvudvärk än förtjänat
Så jag förtjänade någon timme i solen efter jobbet med några kalla öl och bra musik
Känns så tråkigt att bara åka hem efter jobbet och laga mat, diska, städa och smälta på soffan
direkt efter jobbet, dagen bara försvinner utan mening, speciellt i det underbara vädret
Lite trist bara att man får göra det solo eftersom ingen annan skulle vilja hänga i bara nån timme
Jag vet ju hur lätt det är att ryckas med när man väl har trevligt, men jag känner mig själv för väl, och vet att jag SÅ lätt rycks med och vips är klockan 3 på natten och man ska upp 2.5 timmar senare
Dumt att ens försöka sig på en kort kväll

1 kommentar: