måndag 8 juni 2009

SRF 09 in retrospect




Jahopp då var årets festival över... ett år kvar tills nästa gång... om det nu blir av vilket jag inte tror, men vad ska man göra då??
Svårt att skriva ner 5 dagars festande i ord, men i kort så har det varit den lugnaste festival på 10 år, nästan sämst väder på 10 år och jag tror aldrig jag sett så mycket band på en festival som jag gjort nu. Vart och kollat på Demonical, Portrait, ZZ-top, Twisted Sister,Thor, Deströyer 666, Voivod, Unleashed, MOTÖRHEAD, Tank, Riot, Journey, Forbidden, Dream Theater, Immortal och Heaven & Hell... alltså 16 band vilket måste va ett personligt bästa
Bäst var nog Motörhead,Portrait, Deströyer 666 och Journey
Konstig överaskning inträffa på lördag morgon när Alex,Cavan och Nina hade åkt hem utan förvarning dagen innan utan att nån visste nått, dom mådde dåligt och ville hem så dom flydde fältet!! Jaja what to do!?
Jag har haft jävligt kul i 5 dagar även med dåligt väder och baksmälla, trivs på festival, älskar festival, kommer nog åka på festival igen... måste ju nästan då nästa festival blir 20 gången jag åker på festival... Det är ju mitt sommar nöje!
Som sagt det är super svårt att beskriva en festival i efterhand, men det som behöves sägas är att jag har haft JÄVLIGT KUL!






Charles och jag väldigt slut efter Motörhead spelningen

Lite stel i nacken och blöt efter allt headbangande


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar