onsdag 10 juni 2009

Plåtmannen + Fågelskrämman = John

Nu känns det som om jag börjar bli sjuk igen... VAFAN?
Trodde bara att det var srf efterföljder men nu märker jag att det finns andra symptomer som spökar
Halsont, nysningar, rinnande näsa och allmänt trött i kroppen... men vafalls det luktar
influensa.. måtte det vara svininfluensan så man får slut på skiten
Hmm undrar om mitt boende i tält i 2 grader kallt väder kan ha en kall hand med i leken?

Sen som om inte allt detta vore nog så kan man ju undra vad fan det är för fel på min kropp?
Har ont i armen, hade ju skit ont i foten ett tag sedan, konstant ont i ryggen
Min hud kan inte vara värre, ser ut som en zombie... (därav all zombie konst?)
Ögonen kommer jag snart klia ut!
Ska nog ersätta allt med plåt, hö och djurdelar..
Nu får det vara nog! - Enuff s Enuff -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar