tisdag 24 mars 2009

dagen före våffeldagen



Ahh en lugn och snabb jobbdag, sånt gillar vi, kändes knappt att man jobba!
Hoppas veckan fortsätter i samma anda, vädret kan dock bli trevligare, kallt och halvsnö..usch!


Fick min deklaration idag, det var ett sant nöje att få sprätta upp detta häfte och se hur mycket man får tillbax. Jag tänker inte säga hur mycket jag får men blir inte förvånade om ni ser mig i en ny lyxbil i sommar..... om ni gör det så liftar jag antagligen för så mycket pengar fick jag inte


Har ätit en sjukt god middags macka idag
Hade bara super nyttigt bröd hemma med massa frön, vetekli och typ müsli
som smaka gammal blöt bok, så jag piffade upp den med stekt falukorv, vitabönor, stekta ägg och saltgurka... hahah allt det nyttiga försvann!!


suddig och onyttig bild!

3 kommentarer: