torsdag 12 mars 2009

No prayer for the dying


Torsdag, helt ok dag, eller jobbig mellandag?

Idag har det vart en bra dag, men oftast känns torsdagen som en utfyllnads dag innan helgen mest bara till för att förlänga arbetsveckan, och sånt diggar vi inte, men som sagt så har dagen vart ok, jobbdagen bara gled förbi, sen vart det hem, och fick massa saker gjort, känns det som Nu när jag tänker efter så har jag inte gjort så mycket, men det har känts bra hemma iaf

Käkat fish N chips, sen wienerbröds och chockladpudding...mmmmm Nu blir det tv, eller youtube hårdrock, kan inte riktigt välja!!

Imorgon är det fredag = Bärs hos Alf i Sumpan sen kanske ut.

Lördag blir en dag av lökeri... Le Onion fest. Alltså inte göra nått, gå upp tidigt, dricka kaffe kolla film kanske en promenix. Lite tv-spel skulle inte va helt fel heller.... Rita kanske? Åhh jag är sjukt peppad för lördag!!

Bilden är förövrigt en målning i en av hissarna på jobbet, hela hissen har ett medeltidstemaFul snygg tycker jag, cool på nått sätt!

2 kommentarer:

  1. Jag gillar målningen. Tänker på mormor och morfar, Högdalen, av någon anledning... Bitterljuv nostalgi.

    Öl på Mälarkrogen nåndag? Eller pizza kanske? Som tack för flytthjälpen.

    SvaraRadera
  2. Ja det har du rätt i

    Ja vi får styra upp nått, skulle va trevligt!
    Du kan glömma nån schlager fest, så gammal och gay är jag inte

    SvaraRadera