måndag 16 mars 2009

weekend in review

Då ska vi se, i fredags vart det hem till Mageera i Sumpan, där satt Cavan,Alf,Nina,Najky,Mange och jag och lyssna på musik och drack bärs, sen vart det Garbos, jag var visserligen bara där i typ 40 minuter, inte riktigt mitt hak, massa snyggt folk och disco golv... huvva inget för mig!!
Så jag tog tunnelbanan hem och promenerade från Stadshagen hem, trevligt att gå i sina gamla kvarter, det var väldigt länge sen!

Lördagen var en hemmakväll
Jag Tessan och Sof satt och glodde på tv, käka hemmagjord pizza och drack några öl
Väldigt trevligt! Sjukt gott med hemmagjord pizza....

Söndagen gick i samma tecken, kolla film och dega på soffan
Kolla på Underworld, helt ok Varulv vs Vampyr rulle, finns 3 delar helt ok hela serien

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar