måndag 2 mars 2009

Sunday on my mind

Vaknar tidigt söndag morgon, måste känna efter... är jag bakis,full eller bara trött??
Vad hände igår? var spelningen bra... ligger i sängen och har lite lucköppning...
Hmm med lite eftertanke så var ju gårdagen en hit! Och känner mig inte alls så bakis..
Ahh skönt fira detta med en kaffe och cigg kanske... ja då var det bara att rulla upp ur sängen och glassa in i köket.... och där dog min rygg... sätta sig upp går inte.....?... Hmm varför känns det som om någon har slitit ut min ryggrad? Var det min ryggrad Rob Halford hade som käpp igår på spelningen? Ja det känns så!!!!
mycket för den lyckade flytten igår, kanske var en dum ide att springa upp för trappen med påsar,lådor och bord!! Men men vad gör man inte för sin familj!
Övertalar mig själv att jag mår bra, och så får det vara!!!

Nån timmes klagande senare så fick det bli långpromenad med Tess God Bless.
Skönt att röra lite smått på kroppen så den inte fastnar i detta satans skruvstäd
Otroligt skönt väder så man vart ju tvungen
Sen en eftermiddag framför tv och soffdegande, bra avslut på helgen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar