lördag 21 mars 2009

Jobbhelg= en påse fotsvett, med viss glädje


Japp det är jobbhelg IGEN! Inte så farligt egentligen, har ganska bra tid 7.30 - 17.30...Uhhh
Man känner sig alltid extra peppad på att gå ut och festa bara för att man inte får.
Men dock var det fräscht att det var ljust ute när man vakna... det var länge sen man var med om!


Men dagen rulla på ganska fort och smärtfritt, hoppas det blir repris imorgon

Nu på min lediga tid har jag ätit falukorv och makisar, kollat wrestling (som för övrigt äntligen går på svensk tv igen, tv4 sport 18.30 lördagar) simpsons och druckit nån bärs, skönt att bara slappa... degDeluxe som jag brukar kalla det... har blivit lite mycket av den varan senaste tiden

Menmen varför ska man klaga på sånt, kunde ju vart tvärtom.
Nu ska jag återgå till mitt paradis i mörkret, en till öl och lite hårdrock står på menyn
Life is good... även att man jobbar...hahaha vilken paradox


Kvällens låt

1 kommentar: