torsdag 5 mars 2009

Frånvaron är total

Nu har jag inte bloggat på nån dag....
Anledning - Jag är sjuk, jag är sjuk igen. Japp jag är sjuk!! VAFAN!!!!
Hur kan det bli såhär?
Jag har visserligen varit och jobbat, inte det smartaste men jag har inge val
Har varken råd eller lust att vara borta från jobbet mer
Blir antagligen skickad till Previa, alltså företagshälsovård eller vad det kallas
om jag är borta mer, och dom är helt dumma i huvudet på det bygget
Anklagande jävla as!
Sen har vi så dåligt med folk så man får ju dåligt samvete om man e hemma.
Så jag har vart och jobbat, som zombie, säkert smittat mina kollegor och patienter och Uskor
men det skiter jag i!!!!
Halsont,ledvärk,toktjockt slemgrön snor och rinnande ögon.... det lider jag av
och en ny variant... rinnande öron... hmmm mysigt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar