måndag 2 mars 2009

Priest Feast

Ahh Lördag.. What a day!!!
Börjar lördagen med att flytta syster Bonnie till mina hoods, Fredhäll.
Det gick smidigt men det kan va för jag är lite av en flytt mästare
Fast jag tog nog ut äran i förskott, mer om detta senare
Snabb fika med mamma efter flytten sen hem

Snabb dusch och liten powernapp, sen kom folk över på förfest
Ja just det glömde ju säga att det var PRIEST FEAST på kvällen
Testament, Megadeth och Judas Priest spela i Globen
och jag och tusentals långhåriga, svartklädda, öl älskande hårdrocks as vallfärdade till den stora golfbollen i stan vi kallar Globen
Testament gjorde en jävligt bra spelning, Mega var bra men tråkiga att kolla på som vanligt!
Judas var oxå skit bra, även att man hade hunnit bli lite rund om bootsen
Det jag minns var bra, vi säger så... kanske inte låten "I am Nostradamus" hahahah och det var den som satte sig på huvudet

Efter Globen vart det Söderhof, sägs det, minns inte riktigt, tror nästan det var en dröm... Inte? ahh ok då!!
Taxi hem, men först förbi Shellmacken och inhandla massa fyllekäk och liknande
Somna på soffan... hahah sjukt bra dag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar